LOADING ...

Eurotunnel le Shuttle

Eurotunnel le Shuttle – tai dar viena iš daugelio keltų kompanijų, kurios paslaugomis šiandien galite naudotis ir jūs. Ši kompanija vykdo reisus moderniu traukiniu iš Kalė uostamiesčio, esančio Prancūzijoje, į Folkstouną, esantį Anglijoje ir atgal. Naudodamiesi šios kompanijos paslaugomis greitai ir patogiai iš Prancūzijos atvyksite atgal. Labai dažnai ši kompanija yra vadinama ir šiek tiek trumpesniu vardu – Le Shuttle ar The Shuttle.  

eurotunel logi.jpg


Populiariausios traukinio linijos:

  • Kalė - Folkstounas
  • Folkstounas – Kalė

Kalbant apie šią kompaniją, verta pabrėžti, kad egzistuoja labai daug priežasčių, kodėl turėtumėte rinktis būtent šios kompanijos paslaugas:

  • Per vieną valandą į šį reisą išvykstama 4 kartus. Toks didelis išvykimo laikų skaičius, garantuoja maksimalų komfortą keliautojų atžvilgiu – galite būti tikri, jog galėsite išvykti tuomet, kuomet iš tiesų to pageidaujate. Maža to, galimybė rinktis sau patogų laiką yra puikus pasirinkimas šeimoms su mažyliais, kurios kelionėje nenori sugaišti daug 
  • Nėra jokių bagažo apribojimų – dar viena priežastis, kodėl verta rinktis šios kompanijos paslaugas, yra ta, kad čia nėra jokių bagažo apribojimų. Taigi, tai reiškia, jog keliaujant su šia kompanija jums neteks patirti jokių nepatogumų – galėsite pasiimti tiek daiktų, kad jaustumėtės komfortiškai.
  • Kelionę, naudojantis šios kompanijos paslaugomis, paprasta suplanuoti internetu. Tai taupo jūsų laiką.
  • Galima keliauti kartu su augintiniais - tai padės išvengti daugelio rūpesčių.

Ši kompanija iš kitų tokio pobūdžio kompanijų išsiskiria tuo,  jog yra keliaujama ne keltais, o traukiniu per Eurotunelį – tunelį, kuris buvo nutiestas per La Manšo sąsiaurį. Šis tunelis yra iš tiesų ypatingas: ilgą laiką jis buvo vienas ilgiausių tunelių visame pasaulyje (vėliau jį  savo ilgiu pralenkė Japonijoje pastatytas tunelis). Šio tunelio ilgis siekia 50, 5 km. Tunelis, baigtas statyti 1994 metais, yra vienas žymiausių bei stambiausių 20 amžiaus statinių, o jį statant dirbti net 1300  darbininkų iš Prancūzijos ir Anglijos. Tunelį statė 10 statybos kompanijų bei 5 investiciniai bankai. Įdomu ir tai, jog  šio tunelio projektas buvo pasiūlytas dar labai seniai – 1802  metais.