LOADING ...

Oresund Bridge

Eresūno tiltas (angl. Øresund Bridge) – greičiausias susisiekimo būdas tarp Danijos ir Švedijos
Eresūno tiltas yra greičiausia jungtis tarp Danijos ir Švedijos. Tiltas jungiantis Kopenhagą ir Malmę yra laikomas vienas ilgiausių tiltų planetoje. 16 km. statinys nutiestas per Danijai priklausantį Eresūno sąsiaurį. Tiltas Švedijos provinciją pavertė daugelio magistralių pradžia ir svarbiu ekonominiu centru. Tačiau taip pat čia dirba 200 darbuotojų, kurių pagrindinis tikslas – keleivių saugumas ir maloni kelionė, bei veiksmingas ryšys tarp Danijos ir Švedijos.

htOper-ORES-Logo.jpg


Svarbiausios ir populiariausios Oresund Bridge keltų linijos:

  • Kopenhaga - Malmė
  • Malmė - Kopenhaga

Po greitų ir efektyvių derybų tarpvalstybiniu lygiu tarp Danijos ir Švedijos 2000 – iasiais metais tiltas buvo atvertas visuomenei. Tuo metu, nutiestas geležinkelis, pradėtas autobusų ir automobilių transportas. Po aštuonių metų (2009 m.) danų traukinių operatorius GST perėmė iki tol reguliariais maršrutais važinėjusius Danijos DSB traukinius. Šiuo metu maršrutu Malmė – Kopenhaga reguliariai važiuoja GST ir Švedijos SJ bendrovių transportas. Tiesa, keleiviams autobusų ir traukinių bilietus galima įsigyti ir apylinkėse esančiose bendrovėse (Kastrup ir Malmė).

Naujų dvejopos įtampos traukinių serija buvo sukurta, norint susieti Kopenhagos regioną su Malmės apylinkėmis, pietų Švedijoje. Tiltu važiuoja interaktyvūs traukiniai. GST bendrovė paslaugas teikia Ystade ir Bornholme.

Traukiniai važiuoja kas 20 minučių, o tamsiuoju paros metu – kartą per valandą. Dėl keleivių patogumo piko valandomis važiuoja papildomas traukinys maršrutu Kopenhaga – Malmė. Tiltu nutiestas dvikelis 1,435 mm (4 ft 8 1/2 IN) standartinių vėžių geležinkelis, kuriuo traukiniai gali važiuoti iki 200 kilometrų per valandą (120 mph). Važiuojant Eresūno tiltu tenka pravažiuoti tunelio atkarpą. Šioje kelio dalyje traukiniai važiuoja šiek tiek lėčiau. Vidutinio greičio pakeitimas yra dėl skirtingų elektros ir signalizacijos sistemų skirtumų Danijoje ir Švedijoje. Pasirinktas sprendimas –prieš įvažiuojant į Lernackeną, Švedijoje, perjungti elektros sistemą nuo Švedijos 15 kV, 16,7 Hz iki Danijos 25 kV, 50 Hz. Šioje vietoje linija gauna signalą ir dalinai pasikeičia pagal Švedijos sistemos standartus. Švedijos traukiniai rieda kairėje, Danijos – dešinėje. Taigi, Malmėje geležinkelis naudoja Danijos standartą.

Kompanijos Øresund pastangos nenueina veltui. Per metus tiltu pervažiuoja 6875898 keleivių (automobiliais, traukiniais, autobusais, furgonais ir sunkvežimiais).